Dyson DC33c Extrа oranje, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 42 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson DC33c Extrа oranje, zilver op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Léona 08-10-2017

dyson DC33c

We waren toe aan nieuwe stofzuiger en ja Dyson zag er verleidelijk uit ,hij is goed en zuig heel goed .Minpunt teveel lawaai ,moet er zeker nog aan wennen,en ja de hulpstukken moet je ergens anders opbergen.Verder vind ik hem goed

Pluspunten

• mooi
  • zuig goed

Minpunten

• teveel lawaai
  • hulpstukken los zijn

Chris 08-07-2017

Goede stofzuiger maar onhandig

Heb deze stofzuiger nu zo'n 2 jaar als vervanging van een oude Dyson. Prima kwaliteit, maar niet echt wendbaar door z'n kleine wieltjes (heeft zelfs moeite om over eigen snoer te komen ). Blijft ook achter elk hoekje en kantje haken. Maar qua zuigkracht niks op aan te merken.

Pluspunten

• Prima zuigkracht
  • stevig
  • heel onderhoudsvriendelijk

Minpunten

• slechte wendbaarheid
  • veel te kleine, harde wieltjes
  • zwaar

Trudy Hensen 04-12-2015

Superfijne stofzuiger...compact om mee door het huis te fladderen en zeer sterke zuigkracht! Perfect lang snoer en fijne extra toebehoren voor de kleine hoekjes en raamdecoratie stillekes mee stofvrij te maken! Met minder ga ik nooit meer genoegen nemen en heb toch al verscheidene jaren ervaring en al veel stofzuigers versleten maar deze verslijt volgens mij nooit!!

eddyja 17-08-2015

Een zalige machine! Handig, krachtig! Ongelooflijk hoeveel stof deze stofzuiger nog uit een tapijt haalt die net met een andere stofzuiger gereinigd is!

saravanhaver 16-08-2015

Goede zuigkracht en makkelijk in onderhoud.
Lange kabel zodat je stopcontact minder moet versteken.
Voldoende opties om in te korten / opzetstukken / ...
Enige nadeel is de dikke voet: die kan net niet onder onze kasten en bed.

davefrombelgium 10-08-2015

Het toestel werkt prima en is eenvoudig in onderhoud.
Omdat wij redelijk veel laminaatvloeren hebben, hebben we ook de parketborstel als optie gekocht, dit is een zeer handige extra. Even getwijfeld om voor een duurder model te gaan, maar dit model doet eigenlijk alles wat nodig is, dus geen nood aan een duurder model.

Sigma80 31-07-2015

Dit toestel werd mij aangeraden door een verkoper, en ik heb er nog geen moment spijt van gehad. Zijn letterlijke woorden waren "u wil nooit nog iets anders" en ik moet hem 100% gelijk geven.
Ondanks dat dit een "basis" editie is, zijn er voldoende opzetstukken en is het een SUPER toestel. Wendbaar, ziet er nog mooi uit, en heel erg krachtig.
Ik heb twee poezen in huis, waarvan 1 langharige, dus de behoefte aan stofzuigen is jammer genoeg nooit ver weg, maar met dit toestel vind ik het eigenlijk niet zo erg.
Het reinigen van de filter (elke maand eens goed afspoelen en laten drogen) is kinderspel. Ook het legen van de stofbak is héél erg makkelijk en snel. Aangezien de poezen vaak speeltjes laten rondslingeren, worden die soms ongewild slachtoffer van de Dyson, maar die zie je meteen weer opduiken in de doorzichtige verzamelbak. Kortom, een tevreden klant.

durckie 29-07-2015

2 stofzuigers terug hadden wij beslist er ene aan te schaffen zonder zak. niet de Dyson want die leek ons nog wat te duur. Na 3 maand was deze stofzuiger gewoon niet ok. zuigkracht fel verminderd en steeds verstopt. Ok, terug naar de winkel en we wilden een andere. dan hebben we voor een meerprijs een andere aangeschaft, wat uiteindelijk toch weer uitkwam op een slordige 210 Euro. na pakweg een jaar weer hetzelfde verhaal! terug naar de winkel en de verkoper wilde ons maar niet geloven en dacht dat we de stofzuiger verkeerd gebruikten (?!). Dan zijn we naar een andere winkel gegaan en stonden we voor de Dyson. nog eens naar die andere "bedrieglijke" zonder zak staan kijken en dan toch de Dyson gekozen. Thuisgekomen en geprobeerd. ronduit fantastisch. De borstel zuigt zich vast op de vloer. de scharnieren zijn perfect. en minimale opbergruimte in de kast. een nieuwe wereld van het stofzuigen is voor ons opengegaan... en trouwens nog steeds!

lucrese 29-07-2015

Bij mensen waar ik poets hadden al een dyson. Het was dus niet lang nadenken toen die van ons aan vervanging toe was. Gemakkelijk in gebruik en een enorme zuigkracht (dat willen we toch).Neemt wel wat meer plaats in bij het opbergen. Ik ben heel tevreden en wil het toestel aan iedereen aanraden!!

Heidi de smet 26-07-2015

Ik was op zoek naar een nieuwe stofzuiger en vergeleek alle modellen in de winkel. Voor mij is de zuigkracht heel belangrijk omdat ik dieren heb en bijna dagelijks stofzuig. Dyson sprak mij ook aan omdat ik geen filters meer moet vervangen, enkel eentje uit wassen. Mijn vorige stofzuiger is kapot gegaan omdat ik een filter niet wist zitten. Ook de hulpstukken zijn zeer handig in gebruik. Voor mij scoort deze stofzuiger heel goed.

Aramvh 24-07-2015

Een top stofzuiger.
Geweldige zuigkracht.
Super in gebruiksgemak en gemakkelijk te ledigen.
Heel wendbaar en volgens de verkoper ook een bangelijke na-service maar dit hebben we gelukkig nog niet nodig gehad.

jerre696 23-07-2015

Ik had vroeger een zakloze stofzuiger maar moeilyk te ledigen en verloor zuigkracht als ni alles netjes was uitgekuisd. Nu heb ek al een tydje deze dyson in gebruik een wereld van verschil gemakkelyk te ledigen zeer gebruiksvriendelyk en zuigkracht die blyft super het is een zeer wendbaar machine wringt zich door allerlei bochten en hoeken kortom met de hulpstukken is geen plaats meer veilig zonder deze dyson ik ben er supertevreden over ik hoop by deze u goed kunnen geinformeerd te hebben qua keuze over deze krachtige stofzuiger mvg

Muisjes 23-07-2015

Een krachtige stofzuiger waarmee ik het gevoel het dat al het stof opgezogen wordt. Zeer gebruiksvriendelijk, ben blij met de keuze die ik gemaakt heb.

shanatjj 22-07-2015

Super stofzuiger, ligt gemakkelijk in de hand is een heel goede stofzuiger om ergonomisch te werken, stofzuigd alles goed op is echt een super stofzuiger een aanrader aan iedereen... !!!

rudyger 22-07-2015

Zelfs als je niet graag stofzuigt valt de job best mee met de dyson, door de goede werking van het toestel ben je klaar in een wip. Het toestel volgt je overal en doet zijn job meer dan goed op alle ondergronden. Leegmaken van het reservoir is zelfs voor mij geen probleem. Dan lukt het toch voor iedereen....
Thanks dyson.

langerian 22-07-2015

het is een zeer makelijke stofzuiger om mee om te gaan, en het uitwasbaar filter heeft ook zijn voordelen namelijk je moet niet steeds een nieuwe kopen en is gewoon uit te wassen en laten drogen, het enige minpuntje dat ik opgemerkt heb is dat de grote borstel niet met haren is maar met rubbers en dat is soms lastig op parket

sherrebosch 16-10-2014

Super toestel voor iedereen die niet houdt van het moeten verwisselen van stofzakken, het rondwandelen met een instabiele stofzuiger, of stofzuigen met een toestel dat te weinig zuigkracht heeft. De Dyson bewijst dat het tegendeel ook bestaat. Licht in de hand, zeer stabiel, top prestaties op elk vloeroppervlak en extreem makkelijk in onderhoud. Gewoon 1 keer per maand de filter uitspoelen, en hij is weer good to go. Een aanrader.